Tuesday, March 24, 2009

Komtar dan Restorannya...

yang saya sedihnya tanda Halal dia orang x pamerkan..sedangkan kedai dia adalah kedai yang dikunjungi orang ramai setiap hari..saya sekadar melihat dan cakap apa yang termampu..

ramai jugak lah pelanggan dia..

tengok mane x naik selera kita...

iaitu kedai masakan melayu...nama kedai pun dah best kann..NASI MELAYU ASLI...fuuuh asli nye melayu.
x pa saya nak cerita cikit jer.tauke dia melayu orang perempuan pulak tu..hidangan fuh lazat-lazat adik kakak..
saya tidak biasa sangat ke sini..alah nak cari food court punya lah susah..kiranya saya tanya dekat security dalam tu mane food court..dia cakap tingkat 5..naik lah saya..
tetapi kesemua kedai disitu telah dikosongkan cuma ada beberapa kedai yang sempat saya tinjau.
kali ini saya pergi melawat pusat bandar pulau pinang yang selalu sibuk dengan kenderaan
tempat yang saya tuju kali ini ialah PRAGIN MALL.
ia merupakan juga salah satu yang menjadui tumpuaan orang ramai untuk membeli belah..





0 comments: